• 0
  • 5 min
Katarzyna Kwartnik
Napisane przez
Katarzyna Kwartnik

„Nazywam się X i szukam inspiracji” mogłoby brzmieć przywitanie członków grup marketingowych na Facebooku. Tak, grupy w mediach społecznościowych przypominają niekiedy tradycyjne grupy wsparcia, choć ich charakter jest znacznie bardziej zróżnicowany. Można pokusić się o stwierdzenie, że facebookowe grupy zastępują dziś fora – to na nich użytkownicy Internetu wymieniają się opiniami, dotyczącymi interesujących ich tematów, i proszą o porady. Warto je śledzić z wielu powodów – to solidna dawka wiedzy i natchnienia, ale także wiarygodne źródło cennych informacji o nastrojach panujących w branży.

Poniżej lista 10 marketingowych grup facebookowych, które codziennie inspirują nas do efektywniejszej pracy.

Kolejność przypadkowa, a dobór subiektywny.

  1. Social Media

grupa social media

Ponad 55 tysięcy członków mówi samo za siebie. To grupa, do której po prostu musisz należeć, jeśli chcesz być na bieżąco z trendami w mediach społecznościowych. Znajdziesz tu też garść porad i wsparcie, gdy napotkasz jakiekolwiek problemy w swojej codziennej pracy social media ninja.        

  1. SEO/SEM Polska

grupa SEO/SEM Polska

Prawdopodobnie największe facebookowe skupisko osób zainteresowanych marketingiem w wyszukiwarkach. Szukasz kreatywnego rozwiązania swojego problemu lub praktycznej porady? A może odkryłeś ciekawe narzędzie, którym chcesz się podzielić? Świetnie trafiłeś – właśnie po to założono to miejsce.

 

 

  1. Social Media | Content Marketing | PPC Ads [ArturJablonski.com]

social media content marketing arturjablonski.com

Grupa stworzona przez znanego blogera i specjalistę do spraw e-marketingu – Artura Jabłońskiego. Spotykają się na niej osoby zainteresowane różnymi obliczami działań promocyjnych w sieci. Odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, porady i inspiracje – to wszystko znajdziesz po kliknięciu w magiczny przycisk „dołącz”.

  1. Content Marketing PL

content marketing PL

Na grupie poruszana jest tematyka szeroko rozumianego content marketingu i social mediów. Znajdziesz tu garść inspiracji, porad i nowinek ze świata marketingu treści, dzięki którym będziesz na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się w Twojej branży.

  1. Pomoc w kreatywnej pracy – Jacek Kłosiński

jacek kłosiński

Jacek Kłosiński, który od dłuższego czasu udziela wskazówek na temat pracy kreatywnej, zadbał o to, aby być w stałym kontakcie ze swoimi czytelnikami także dzięki grupie na Facebooku. Dołącz, a dowiesz się jak tworzyć i wymyślać efektywniej – poznasz nowe narzędzia, sposoby innych i otrzymasz zastrzyk inspiracji, który zmobilizuje Cię do kreatywnego działania!

  1. AIE+Advertising is exciting

Grupa zrzeszająca społeczność skupioną wokół fanpage’a Advertising is exciting, który zapewne części z Was jest świetnie znany. Fani reklamy i marketingu dzielą się na niej kampaniami, które wprawiły ich w zachwyt i tymi, których woleliby nie oglądać… Czyli codzienna dawka inspiracji i antyinspiracji dla każdego marketera!

  1. Social Media Research

Nie masz pomysłu na to, jak prowadzić profil w social mediach? Dobrze się składa – członkowie tej grupy każdego dnia wymieniają się inspiracjami. A może szukasz influencerów? Świetnie – zbierają się tu całe rzesze osób zainteresowanych potencjalną współpracą.

  1. Ecommerce PL

ecommerce PL

Grupa zrzeszająca osoby związane z branżą e-commerce w naszym kraju. Spotykają się tu głównie przedsiębiorcy i marketerzy, którzy wymieniają się poglądami na temat handlu elektronicznego. Ciekawe dyskusje, użyteczne narzędzia i nowinki – to wszystko znajdziesz na tej grupie.

  1. Google Ads (Adwords) – darmowe wsparcie, porady, nowinki

google ads adwords

Grupa przeznaczona głównie dla specjalistów PPC, ale także adeptów reklamy w Internecie. Znajdziesz tu porady i wskazówki dotyczące obsługi systemu Google Ads, nowinki związane z jego rozwojem, a także garść inspiracji.

  1. Zakamarki Marki

zakamarki marki grupa

Grupa co prawda wystartowała w 2011 roku, ale dopiero w ostatnich dniach nabrała rozpędu. Nie bez powodu nosi ona nazwę popularnej i uznanej w marketingowym środowisku książki Pawła Tkaczyka – to właśnie jej tematyka jest przedmiotem toczących się tu dyskusji. Interesuje Cię budowanie marki? Chcesz wziąć udział w ciekawej polemice? Dołącz do grupy i bądź na bieżąco.

A Ty? Co dodałbyś do naszej listy? Do jakich grup należysz? A może sam jakąś stworzyłeś? Koniecznie daj nam znać!

Katarzyna Kwartnik
Napisane przez
Katarzyna Kwartnik

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
wpDiscuz